2018-02-08 - csütörtök

Budapest 22. kerületBudapest, Campona - Tropicarium, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ma ismét el akartam menni az unokámmal az Állatkertbe, de akkora tömeg volt, hogy ki sem szálltunk az autóból, hanem egyből elmentünk a Camponához megnézni a Tropicáriumot, amit még eddig nem láttunk (Újpesttől majdnem 30 km!)…

Brutálfutás 8.0Brutálfutás 8.0

Reggel indultunk Nyáregyházára a Brutálfutásra. Vagyis az első akadály-futóversenyemre, amióta rendszeresebben járok futni. Voltam már életemben pár Táltos futáson, ami szintén ilyen típusú verseny, úgyhogy némi elképzelésem azért volt, hogy mi várhat rám, de közben…

Budapest 22. kerületBudapest, a Nagytétényi kastélymúzeum, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Pontosítanék a címhez: igazából Száraz-Rudnyánszky kastélynak hívják, de most ez a hivatalos elnevezése. Jelenleg az Iparművészeti Múzeum fiók létesítményeként működik. Itt állandó bútortörténeti kiállítás található…

Borgo 20 giugnoAbbazia di San Pietro - Perugia

San Pietro templom - Perugia. Szintén a városfalakon kívül, a Borgo 20 Giugno-n áll Perugia legkülönösebb díszítésű temploma, a San Pietro. A 10.században alapított templomot 1463-ban átépítették. Legszebb értéke a faragott fakórus (1526)…

Airpower 2013Zeltweg, Airpower 2013, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A múlt hétvégén az elsődleges célom Zeltweg volt, megnézni a két évente megrendezendő (elsősorban) katonai repülő show-t, értelemszerűen az idei neve Airpower 2013 volt. Rögtön az elején le kell szögeznem, hogy a kecskeméti…

Balaton körbefutás 20211. nap: Balatonszemesről Akarattyáig

Tavaly hét nap volt a kitűzött cél, idén pedig öt, hogy körbe fussam a Balatont. A felkészülés kritikán alulira sikerült, március óta a havi átlag, amit futottam 30-40 km között mozgott, idő/kedv hiány, vagy sérülések miatt, illetve a rövid távokon volt inkább a fókusz…

Budapest 23. kerületBudapest, FCSM - Dél-Pesti Szennyvíztisztító Telep, nyílt nap, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most egy olyan helyet mutatok be, ami első látásra nem igen szokta felkelteni az emberek érdeklődését. Ez egy szennyvíztisztító telep. Lássuk be, ez azért eléggé hátul szokott szerepelni egy bakancslistán. Engem viszont…

Balaton körbefutás 20215. nap: Balatonberényről Balatonszemesre

Pont jól esett az elmúlt napok átlag öt órás alvása után a hajnali négyig tartó üvöltő zene a kemping szomszédjából... Hajnalban 13 fokban indultam futni, de gyorsan melegedett, pedig egészen tetszett az a hőfok. Az utolsó…

Balaton körbefutás 20214. nap: Badacsonyból Balatonberényig

Vannak kempingek ilyen fura szabályokkal, mint hogy 23-tól 6-ig zárva vannak a vizesblokkok, így kénytelenek voltunk ehhez igazodva tervezni az indulást. Nem mintha bántam volna azt a kis időt, amíg tovább aludhattunk, így is nagyon nehezen ment a felkelés, és talán…

Balaton körbefutás 20212. nap: Akarattyáról Tihanyba

Roppant felkészülten álltam neki a második napnak, hajnalban úgy szálltam ki a kocsiból Akarattyán, ahol előző este befejeztem a futást, hogy vittem a napszemüvegem. Az a tevékenység, mint hogy például ránézek az időjárás előrejelzésre picit hasznosabbnak bizonyult…

Balaton körbefutás 20213. nap: Tihanyból Badacsonyig

Tanulva az előző napból, a mai napnak kicsit előrelátóbban indultam neki, figyelembe véve az előrejelzett hőségriadót. Átalakítottam a tervet, hogy inkább még a délelőtt folyamán lefutok három szakaszt, a délutáni hőségben pedig ülök a vízben…

80K!SS* Hajókirándulás Korfun

Ezen a napon már 8:30-kor megreggeliztünk kivételesen közösen, mert hajókirándulás volt a programon. „Homer kisebb halászhajója már várt ránk a kijáratnál a folyón ringatózva. Huszonöten voltunk a kapitánnyal és feleségével együtt, akik aztán…

De 2/2Freilassing, Lokwelt, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Eredetileg a freilassingi állomás volt az úti célom, mivel ez az utolsó (határ)állomás a német oldalon Ausztria felé. Maga az állomás csalódást okozott, alig tudtam valami újat fotózni a vasúti fotóim közé. Ahogy beértem…